Boekhouding, Office &
HR ondersteuning
Ben jij op zoek naar een rol als boekhouder en office manager waarin je samen met je HR collega de spil van de organisatie bent? De steun en toeverlaat van het team en de sparringpartner van de eigenaar en het management team? Zorg jij er graag voor dat alles op kantoor soepel en efficiënt verloopt? En wil je aan de slag bij een online marketing bureau met een open en persoonlijke bedrijfscultuur? Dan zoeken wij jou!
- Helmond
- 32 - 40 uur

Wat ga je doen?
In deze rol ben je verantwoordelijk voor de gehele boekhouding, het office management en ondersteunend bij HR werkzaamheden en processen. Je ondersteunt de eigenaar, het management en jouw 15+ collega’s. Als ontzorger veer je mee met de ontwikkeling van de organisatie. Je bent helemaal op je plek in een groeiend bedrijf.
Hoofdtaken
- Financieel administratief: in samenwerking met de accountant verzorg jij de gehele boekhouding en loonadministratie. Ook verzorg je de lease-administratie.
- Officemanagement algemeen: maken van afspraken en agendabeheer, correspondentie, notuleren, post/e-mail afhandeling, digitale archivering. Daarnaast ben je gastvrouw en eerste aanspreekpunt voor collega's en externen (je schakelt met opdrachtgevers, partners, etc...).
- Marketing, sales en operationeel: je ondersteunt je collega's waar nodig zodat zij zich kunnen focussen op hun kerntaken.
- Evenementen: je organiseert alle (klant)events, ontbijtsessies, borrels, bijeenkomsten, uitjes en niet te vergeten... het Kerstfeest!
- Facilitair: je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, denk aan ICT en schoonmaak. Verder ben jij de 'go to person' voor alles op het gebied van wagenparkbeheer, kantoorbeheer en inkoop food & office supplies. Je hebt oog voor de netheid van alle kantoorruimten en draait je hand niet om voor het in- en uitruimen van de vaatwasser. Het kantoor is jouw domein!
Ondersteunende taken
- Personeel & Organisatie: je ondersteunt bij onboarding van nieuwe collega's, contract- en dossierbeheer, personeels- en salarismutaties, ziekte- en verzuimregistratie en ondersteuning in de werving & selectie van nieuwe collega's.
Dit alles in nauwe samenwerking met de eigenaar en het MT. Zij kunnen erop vertrouwen dat jij ervoor zorgt dat alles op kantoor soepel, efficiënt en effectief verloopt. Ben jij een professional en oefen jij jouw rol als boekhouder en office manager met aanvullende HR taken met plezier uit? Dan ben je hier van harte welkom!
Wij bieden jou
Equipment
De benodigde hard- en software plus een zit-sta bureau, zodat jij je werk optimaal kunt uitvoeren.
Ontwikkeling
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door middel van cursussen en zelfstudie.
Community
Een klein bedrijf waarbij samenwerken en kennisdeling heel belangrijk is.
Playtime
Work hard, play hard met de nodige potjes ping-pong en een gezamenlijke lunch.
Jij biedt ons
- HBO werk- en denkniveau
- Je hebt een relevante opleiding gevolgd: boekhouder, secretaresse, office management of directiesecretaresse (is een pré)
- ca. 5 jaar ervaring als boekhouder & office manager
- Een natuurlijke nieuwsgierigheid en interesse in mensen
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Een goede kennis (spreken en schrijven) van de Duitse taal is een pré
- Collegialiteit, teamspirit en vasthoudendheid
Waar kom je terecht?
The Underdog is een online marketing- en salesbureau dat werkt aan eigen projecten, maar zich ook met veel toewijding en enthousiasme inzet voor projecten van ambitieuze ondernemers. Zo hebben we een e-commerce project en een aantal leadgeneratie platformen in eigen beheer, maar helpen we ook klanten met verschillende marketing- en/of sales vraagstukken. Dit alles doen we vanuit Helmond met een team van 15+ specialisten. Bij The Underdog heerst een informele sfeer, een groot saamhorigheidsgevoel én je krijg er veel kansen om jezelf te ontwikkelen. Samen gaan we elke dag voor het beste resultaat.

Zien we je snel?
Ben jij net zo enthousiast geworden als wij? Leuk! Luc ontvangt graag jouw sollicitatie en wie weet zien we je snel op kantoor om kennis te maken.
Mail jouw CV en motivatie naar info@the-underdog.nl of vul onderstaand formulier in. Heb je nog vragen? Bel Luc dan gerust even op via +31 (0) 492 729 830.

Zien we je snel?
Mail jouw CV en motivatie naar info@the-underdog.nl of vul onderstaand formulier in. Heb je nog vragen? Bel Luc dan gerust even op via +31 (0) 492 729 830.

Solliciteer direct
Let’s get together! Solliciteer direct via dit formulier. Wij kijken uit naar je bericht.