Zoekmachine adverteren

In no-time relevante bezoekers

Twijfel je of je het maximale uit je betaalde advertenties haalt? Boks je op tegen grote merken en weet je niet hoe jij een (nog) serieuzere tegenstander van ze wordt? Samen met jou stappen wij de ring in en helpen we je bij het optimaal inrichten van jouw campagnes. Met als doel uiteraard: een beter rendement! Na een grondige analyse en het opstellen, delen en bespreken van ons plan van aanpak gaan we aan de slag.

Wat zijn de advertentie mogelijkheden?

Google Ads

Adverteer op de verschillende kanalen van Google en betaal alleen voor klikken.

Google shopping

Zet je producten in een online etalage en toon je bezoekers direct afbeeldingen en prijzen.

Microsoft ads

Adverteren via Bing is over het algemeen goedkoper en een mooie aanvulling op Google.

Youtube ads

Target je bezoekers op basis van hun gedrag en interesses via Youtube.

De voordelen van SEA

Wanneer jij met online marketing aan de slag gaat, dan wil je natuurlijk de juiste personen op het juiste moment bereiken. Vaak heeft jouw potentiële klant een duidelijke koopintentie en kun je hier met zoekmachine adverteren op inspelen. De voordelen hebben we hieronder overzichtelijk voor je opgesomd:

Onze werkwijze: 4 stappen

Stap 1: Analyseren
Gaan we een samenwerking aan? Tof! We starten met het in kaart brengen van de huidige situatie. Hoe is de huidige opzet van je account, welke campagnes lopen er en wat levert het op. Vervolgens kunnen we een plan van aanpak opstellen en een haalbare planning maken.
Stap 2: Creëren
Nu kunnen we aan de slag met het plan van aanpak. Ben je nog startende? Dan helpen we je eerst met het opzetten van je account. In andere gevallen zullen we je account herstructureren, metingen goed zetten, je biedstrategie aanpassen of nieuwe advertentieteksten schrijven.
Stap 3: Optimaliseren
Als we in hoofdlijnen alles hebben uitgevoerd gaan we finetunen, oftewel: optimaliseren! Waar zien we nog verbeterpunten, of waar liggen nog kansen? Met behulp van onze analyse tools houden we bovendien alles nauwlettend in de gaten en sturen we continu bij.
Stap 4: Rapporteren
Meten is weten en dus houden we alles wat we doen nauwkeurig bij. Tijdens de gehele samenwerking houden we je dan ook op de hoogte door middel van rapportages. We nemen de cijfers samen met jou door en bepalen steeds opnieuw wat de vervolgstappen zullen zijn.
1
2
3
4

Advies op maat

Heb je al een account met betaalde advertenties staan? Dan is dat ons vertrekpunt. We bekijken de huidige opzet van je account en geven daarbij ons advies over de strategie. Uiteraard nemen we ook de concurrentie mee. Waar scoren zij op, wat is hun boodschap en welk aandeel van de potentiële markt pakken zij? Ook het Google Analytics account wordt doorgelicht om er zeker van te zijn dat alle metingen goed staan. 

Heb je nog geen account voor betaalde advertenties? Dan kijken we naar de potentie in de markt en adviseren we over hoe je het best jouw doelen met betaald adverteren kunt bereiken en welk budget daarbij nodig is. 

sea-rapportage

Hulp nodig met SEA?

Als SEA marketeer ben ik verantwoordelijk voor opzetten en monitoren van advertising campagnes. Kan ik jou helpen om het maximale rendement te behalen? 

Luc Wechseler
Marketing & Operations Manager

contact-opnemen-met-luc

Hulp nodig met SEA?

Luc Wechseler
Marketing & Operations Manager

contact-opnemen-met-luc

Let's get together!

Meer informatie of vragen over zoekmachine adverteren? Neem contact op via onderstaand formulier.