E-mailmarketing
Van nieuwsbrieven tot e-mail automations
Wil jij je omzet verhogen en tegelijkertijd je klanten meer aan je bedrijf binden? Tijd om actief aan de slag te gaan met e-mailmarketing! Via deze vorm van marketing benader je klanten of leads met als doel om de relatie met hen te onderhouden of om nieuwe klanten te werven. Dagelijks krijgt iedereen zoveel mails dat het lastig kan zijn om op te vallen en te zorgen dat je e-mails geopend worden. Wij maken jouw e-mailmarketing krachtig. Dit doen we door de inzet van losse campagnes en/of e-mail automatiseringen.

Wat wij voor je doen
Nieuwsbrieven
Houd je klanten warm. Stuur ze regelmatig een waardevolle nieuwsbrief en je blijft top of mind!
Automatisering
Ritme is key, dus plannen maar. Bepaal de inhoud van je mails, de volgorde en de momenten van versturing.
E-mail database
Het vergroten van je e-mail database is van groot belang, want jouw boodschap bereikt immers een grotere doelgroep.
De voordelen van e-mailmarketing
- E-mail biedt de mogelijkheid om je ontvanger bij voornaam aan te spreken. Bovendien stuur je informatie die precies past bij zijn/haar interesses. Een persoonlijke benadering is dus verzekerd!
- E-mail is relatief gezien een goedkoop en duurzaam medium. Je betaalt namelijk alleen voor de software, maar hebt geen andere extra kosten.
- E-mail wordt vaker en met meer aandacht gelezen dan bijvoorbeeld een social media bericht, omdat het direct bij de ontvanger in de inbox terechtkomt.
- E-mail marketing is makkelijk meetbaar. Zo zie je bijvoorbeeld wie de nieuwsbrief opent, op welke links men klikt en hoe vaak men doorklikt.
Onze werkwijze: 4 stappen
Stap 1: Plan van aanpak
Stap 2: Het fundament
Stap 3: Creëren
Stap 4: Optimaliseren
Tags, triggers & relevantie
Je boodschap moet naadloos aansluiten op de klantbehoefte. Als dit niet 100% klopt, openen lezers de e-mails niet of ze schrijven zich zelfs uit. Samen brengen we daarom de gehele customer journey in kaart, zodat we je klanten op de juiste manier en op het juiste moment overtuigen van jouw product of dienst. Door het in kaart brengen van de customer journey kunnen we je doelgroep bepaalde tags meegeven en in segmenten indelen. Met behulp van de tags kun je uiteindelijk een specifieke boodschap naar iemand sturen die volledig is toegespitst op de acties die deze persoon ondernomen heeft.

Aan de slag met e-mail?
Als e-mail marketeer help ik jou met het schrijven van je nieuwsbrieven of het opzetten van e-mail automatiseringen. Welke wensen heb jij? Laat het me weten!
Marjolein Vlems
Design & Online Marketeer

Aan de slag met e-mail?
Marjolein Vlems
Design & Online Marketeer

Let's get together!
Meer informatie of vragen over e-mailmarketing? Neem contact op via onderstaand formulier.